GREEN GREEN GREEN

Taky si jako já říkáte, že na dvacátý duben je docela chladno? že je pod nulou a už vůbec nezmiňuji to, že začalo sněžit. Ble.
Proto jsem si řekla, že abych "přivolala" trochu toho jara aspoň do mojí kuchyně, tak si udělám supr čupr zelený smoothie a zeleninové rizoto. Docela mě ale mrzí, že jsem neměla koupené kuřecí maso, které jsem tam mohla dát a mohlo by to být ještě lepší. Do smoothie jsem dala 2 banány, 2 kiwi a lžíci chia semínek.. :-) No a druhý jednoduchý recept, který máte za chvíli hotový je na rizoto a to jsem ukuchtila následovně: Uvaříme si rýži ve vodě a osolíme. Na pánev si dáme rozpustit kousek másla a přidáme zeleninu (mraženou, čerstvou), chvíli promícháváme dohromady a je hotovo. (Osolte a okořeňte podle chuti.)

Ještě si na zítřejší snídani budu chystat dezert z bezlepkových ovesných vloček. Pokud by jste chtěli nějaké další recepty, stačí napsat do komentářů, ráda pro Vás něco nachystám! ;-)

Blue už podruhé mrouská a je to k nevydržení, proto zítra zajdu na veterinu a budu se muset s paní veterinářkou domluvit na kastraci. I když bych moc chtěla koťátka, opravdu se to nedá vydržet, protože když bydlíte v bytě a máte kolem sebe sousedy, nejenže rušíte je, ale taky sami sebe. V noci nemůžu spát, pořád mě budí. Dnes jsem například naspala asi 2,5 hodiny. No ještě že je zítra ten pátek. Už se moc těším až si trochu odpočinu po tomto dalším náročném pracovním týdnu! :-)

Já si ještě půjdu zacvičit a pak se pokusím jít spát brzo, kdyby mě zase chtěla Blue budit. Mějte se krásně a zítra snad přidám další článek.



1 comment:

  1. smoothička miujem a chia semiačka si dávam všade - aj do ovsenej kaše :) inak budem rada, ak pridáš nejaké recepty, možno ma inšpiruješ :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    ReplyDelete