BLUEBERRIES

Ráno už to vypadalo, že bude krásně, no bohužel, počasí dopoledne zase zklamalo, ale aspoň bylo celkem teplo. Odpoledne začlo svítit sluníčko, no bohužel jsem byla hrozně unavená, tak jsem si lehla a asi na 2 a půl hodinky jsem si schrupla. No snad se vyspím i v noci. Protože Blue jde bohužel zítra na kastraci a už teď večer nesmí jíst, tak určitě bude chuderka hladná. No už ať to má rychle za sebou. Nechávám ji kastrovat kvůli tomu, že často mrouská, kočičky to vyčerpává a v bytě se ten "dětský pláč" rozléhá úplně všude a nechci rušit sousedy a zároveň i samu sebe, protože jsem při posledním mrouskání nevyspala skoro vůbec. Takže mě hrozně mrzí, že nebudou koťátka, ale je to pro dobro všech. Kvůli tomu jsem si vzala zítra volno, tak snad vše klapne jak má.

No kromě toho mám pro vás recept na další zelené smoothie. Rozmixujeme čerstvý špenát se dvěma banány a hrstí borůvek. Jednoduché, rychlé, chutné! Mňam!
To je pro dnešek vše, krásnou dobrou noc všem! :-) Snad se dnes normálně vyspím.




No comments:

Post a Comment