SMOOTHIE BOWL + BIO MATCHA TEA

Ahoj všichni. Už jste viděli nové Kazmovo video kde spolu se svým týmem napálil celou televizi Prima a jejich pořad Prostřeno?! :-D Já Kazmovi fandím, takže se mi to opravdu líbilo a stálo to za to! Pokud jste ho ještě neviděli, měli by jste to velice rychle napravit. Ale teď k věci. Chtěla jsem se s Vámi podělit o velice rychlý a hlavně zdravý recept na smoothie bowl.
Budete k tomu potřebovat jenom 3 ingredience. 2 banány, hrst borůvek + nějaké na ozdobu a chia semínka. Banány a borůvky rozmixujeme mixérem, dáme do misky a nahoru přidáme ovoce a chia semínka. Samozřejmě, že můžete přidat i spousty dalšího ovoce, oříšků, atd.. Já jsem se s Vámi chtěla zatím podělit pouze o tento recept, ale určitě budu přidávat další a další, protože teď přes jaro/léto toho ovoce je daleko víc! :3
A aby toho nebylo málo, tak jsem dnes zašla do zdravé výživy, ve které jsem nikdy předtím ještě nebyla, teda byla, ale né zrovna v této. A nakoupila jsem si tam různé mňamky a taky BIO MATCHA TEA, který jsem neměla už tak 3 roky minimálně. A k čemu je vlastně dobrý? no on totiž napomáhá zrychlovat metabolismus, stejně jako například chilli papričky, takže je vhodný pro lidi, co se snaží zhubnout a mají to "tělo trošičku pomalejší."
Stál něco okolo 350kč, pokud se teda nepletu a jsem moc ráda, že jsem si ho zase pořídila.
Koupila jsem si teda celé balení, ale dají se koupit i po jednom sáčku za cca 12kč. Ti co ho ještě nikdy předtím nepili a rozhodli se ho vyzkoušet, tak těm bych poradila při prvním doušku zacpat si nos! Ale ne KECÁM!! :-D Nic si nezacpávejte. Ale určitě nechutná jako klasický čaj. Mně to připomíná špenát. Ale zvyknete si na tu chuť a vůni a pak už Vám to vůbec nepřijde tak špatné. Ale určitě pro to prvotní vyzkoušení bych doporučila si koupit 1 - 2 sáčky s matchou a potom až třeba celé balení. Bohužel, ta cena je poměrně hodně vysoká, ale když si to nekupujete každý týden tak je to si myslím pro obyčejného smrtelníka OK. Tím pro dnešek asi končím a těším se na vaše komentáře ať už tady, nebo na instagramu, nebo kdekoliv jinde. <3






3 comments:

  1. Na Matcha tea som rozmýšlala, no príde mi to až príliš drahé. A bojím sa že by mi to nechutilo :D

    ReplyDelete
  2. To vyzerá tak super! Niekedy mám strašnú chuť, urobiť si takú chutnú misku na raňajky, no chýbajú mi ingrediencie, haha. Matcha Tea som ešte nepila, ale videla som ho snáď už všade na sociálnych sieťach, takže ho možno vyskúšam aj ja :) Skvelé fotky

    www.frenchstyle.eu

    ReplyDelete
  3. Kazmovo video jsem viděla a musím říci, ze jsem koukala s otevřenou pusou :D Fakt super! Me hrozně chutná matcha latté :D ale to bohužel není tak zdravé jako samotný čaj :)

    LITTLETHINGSFOREM

    ReplyDelete