FOOD LOVER

Konečně začíná víkend, říkala jsem si jak si dneska zacvičím, místo toho jsem na 3 hodinky usnula! :-D Ale jak prostě tělo potřebuje odpočívat, tak bych se mohla i na hlavu postavit a stejně bych byla úplně KO a nebavilo by mě to. A ne, že by se mi nechtělo cvičit, naopak, bohužel občas je potřeba si odpočinout, když je všeho moc.

Po práci jsem si byla nakoupit a měla jsem chuť na nějaký sendvič, tak jsem si udělala hodně podobný tomu, co byl v minulém článku, akorát jsem tam přidala ještě salát. Já celý den jenom žeru a žeru! Každý den myslím jenom na jídlo, od té doby co vstanu až do doby než jdu spát a kolikrát i v noci se mi zdá o jídle! :-D Taky jsem si koupila ve večerce nějaký bezlepkový - pohankový chleba, který stál asi 40 Kč. Chutná docela dobře a i hezky vypadá a jsem ráda, že už vyrábí i čertvé bezlepkové pečivo.

Teď se s Blue koukáme v televizi na pohádku O statečném kováři a přesmýšlím o nějakém dalším filmu, na který by jsme se mohli s přítelem mrknout až dojede z práce. Ještě si skočím do sprchy a pak šupky dupky do postele a filmový páteční večer může začít! ;-) Pro ty co ráno vstávájí třeba do práce tak krásnou dobrou noc a těm ostatním ať si užijí hezký večer, pokud vyráží někam do víru velkoměsta! Brou noc.






2 comments:

  1. Mňam! Sendvič vypadá dobře :) Já jsem dnes po obědě také usnula na 3 hodiny :D O víkendu je to super :)

    LITTLETHINGSFOREM

    ReplyDelete
  2. Mňam! Ten sendvič bych si teď dala:).
    Moc hezký článek:)

    http://windypinkstyle.blogspot.cz/

    ReplyDelete