HAIR

Zdravím všechny mé čtenáře a čtenářky! Dnes pro Vás mám úplně obyčejný aktualizační článek. Já se omlouvám, ale bez počítače jsem úplně nahraná! A hrozně moc mě to štve. Tak proto přidám alespoň článek přes mobil. Ale stojí to za prd. Pokud vše půjde jak má, tak ve středu můžete očekávat outfity! Jupí, konečně už bylo na čase. A teď k vlasům. Musela jsem si je už nechat zpravit, protože už jsem se na ten schod nemohla ani podívat! Ta kadeřnice mi to před pá měsíci úplně zkazila a to jsem měla už celkem pěkné vlasy. A teď to schytal chudák kadeřník, který to musí po té paní opravovat! Ale tak ještě chvíli a už to bude ok, ale hodně mě to naštvalo, když si za to žádala přes 600 Kč. Ale hned po ostříhání od oné kadeřnice to vypadalo daleko, daleko hůř, než na prvním obrázku, ale tu fotku už bohužel nemám, protože mám nový telefon! Celková oprava melíru i střihu mě taky vyšla přes 600 korun, ale tentokrát už je to daleko lepší. :-) 

No comments:

Post a Comment