FOODSPIRATION

Ahoj všichni! Konečně jsem nastartovala ten starý notebook, který už mele z posledního, ale jeden článek z něho ještě napíšu, ale už by měl jít do šrotu, ale tak není můj, tak já o tom nerozhoduji! :-) No a k té příležitosti nastartování tohoto "staříčka" jsem si pro Vás přichystala článek o jídle - FOODSPIRATION.
Jelikož mě baví dělat různé smoothie a já nevím co všechno, tak jsem se rozhodla Vám udělat i video jak udělat úplně mňam čerstvé smoothie. Ale kdo ví kdy vyjde, protože abych ho vůbec dala dohromady, musela bych si stáhnout do přítelova notebooku nějaký ten program na úpravu videí. A teď dál. :-)

1) SMOOTHIE - video počítám, že až tak za měsíc! :´(
2) OVESNÁ KAŠE S MANGEM A BANÁNEM
3) ZAPÉKANÉ MUSLI
4) SALÁT Z MIXU SALÁTŮ :D A KRUTONY
Tak snad alespoň trošku zaslintáte a uděláte si něco podobného! :-)

No comments:

Post a Comment