MY iPHONE CASES

Dobrý večer všem! Už zase píšu přes telefon, ale už jsem si docela zvykla. No, už abych byla v práci a aby byly Vánoce, nebo spíš povánoční slevy, ať si můžu pořídit ten notebook, abych se mohla naplno věnovat blogu a blogování! Tak a teď k článku. Určitě hodně lidí má dnes iPhone, tak proto Vám sem hodím malou inspiraci. Mám jich daleko víc, ale jsou látkové a taky na sport, ale to až zase třeba jindy. Takže první růžovo - průhledný je z Asia centra a stál asi 70kč. Ta zadní část je tvrdá plastová a ten rámeček je takový pružný, ale celkově je na nic, protože se hodně blbě nandává i sundává. Druhý kryt je ze stránky esperia.cz a stál asi 230kč i s poštovným. Mám ho moc ráda, protože je to nějaký silikonový kryt, nebo tak něco a je měkký, ale zárověň stylový. No a poslední je z Takko fashion a stál 199kč a původně jsem jej ani nechtěla nosit, ale teď jsem si ho celkem oblíbila. Je teda černý, s nápisem Bla Bla Bla a je matný. Prostě super pro tyto rainy days! :-)



No comments:

Post a Comment