GIRL ONLINE

Určitě jste již slyšeli o sérii knížek GIRL ONLINE od velice známé blogerky a youtuberky Zoe Sugg. Chtěla jsem si na léto koupit něco, co bych mohla číst delší dobu a neměla bych to hned za pár dní přečtené. Už jenom proto, že je knížka napsaná v angličtině a já jsem si řekla, že by nebylo špatné si tu angličtinu oprášit, protože si z ní už nic nepamatuji. Proto jsem i ráda, že jsem na ni narazila a jsem hodně zvědavá, jaká bude. A už se taky moc těším na příští týden, protože konečně začne sedmá řada seriálu Pretty Little Liars, na kterou jsem hodně zvědavá, protože podle toho, co jsem viděla ukázky to vypadá docela zajímavě.
Jsem zvědavá jak na knížku od Zoe, tak na seriál PLL. A jako další článek pro Vás chystám tipy na filmy na léto 2016. Tak se těšte! :-)

No comments:

Post a Comment