LEMONADE

Probudila jsem so do dalšího nádherného dne, který je tento rok docela vzácností. Už alespoň není taková zima, jako byla před měsícem. Je neděle a já jsem ráda, že nemusím do práce. Dneska konečně přidám slibovaný seznam mých oblíbených filmů na toto léto. Ať máte inspiraci na co se koukat. Já mám dovolenou až za měsíc a jenom 14 dní, ale aspoň něco. No a už se to pomaličku blíží! A ještě další věc se blíží a to je.... narození koťátek! Tak snad to vyjde a budeme mít konečně britskou kočičku. Už pro ni pomalinku začínáme kupovat věci, které bude potřebovat. Koťátka by se měla narodit kolem 6. - 7. července, ale odběr je až v říjnu. Ale to vůbec nevadí, protože kdo si počká, ten se dočká. Awww já se tak teším, protože jsem doma skoro pořád sama, přítel je neustále v práci a tak jsem ráda, že budu mít alespoň nějakou společnost.
Užijte si neděli! :-)

No comments:

Post a Comment