MOVIE TIPS

Tak mám tady pro Vás konečně ty filmy, které jsem Vám slíbila, že o nich udělám článek, protože jsem poslední dobou pořád jenom čučela na různé komedie, pohádky, horory, atd.. :-) K těm filmům nemám co bych napsala, prostě pokud se Vám zalíbí popis na ČSFD, tak si je určitě pusťte. Ale co bych Vám opravdu doporučila, tak si pusťte film číslo 6. PO ŽIVOTĚ. Ale doporučiji si ho pustit i vícekrát, protože tam je to docela takové zaplantané, ale někomu to dojde hned a někomu to bude trvat dýl na to přijít zda jsou ti lidé pořád na živu nebo jsou mrtví. Ale podle malých indicií je poté zřejmé, jak to doopravdy je. Takže ten film opravdu doporučuji, a proto se na něj určitě koukněte!







1.  THE DUFF - CSFD | ONLINE

2. ON JE FAKT BOŽÍ - CSFD | ONLINE


3. KICK ASS 1, 2  - CSFD, CSFD | ONLINE | ONLINE


4. POMÁDA - CSFD | ONLINE


5. POT A KREV - CSFD | ONLINE


6. PO ŽIVOTĚ - CSFD | ONLINE


7. HUSÍ KŮŽE - CSFD | ONLINE


8. DLOUHÁ CESTA - CSFD | ONLINE


9. HVĚZDY NÁM NEPŘÁLY - CSFD | ONLINE


10. NA VLÁSKU - CSFD | ONLINE


11. DOVOLENÁ ZA TREST - CSFD | ONLINE


12. ALVIN A CHIPMUNKOVÉ: ČIPERNÁ JÍZDA - CSFD | ONLINE


(filmy jsou označeny srdíčky, podle toho, jak se mi líbily)

1 comment:

  1. Hvězdy a The Duff patří mezi mé nejoblíbenější filmy! Jinak děkuji za tipy, právě jsem nějaké potřebovala, už jsem dlouho na žádný film online nekoukala :)

    ReplyDelete