YOU CAN DO IT!

Dnes jsem se probudila se zvláštním snem, který byl o mé třídě ze základní školy. Prý podle snů poznáte co Vám chybí, že se něčeho bojíte a nebo máte o někoho strach. Těsně před probuzením jsem měla zrovna ten nejhezčí sen, ale zrovna v ten nejintenzivnější moment mi zazvonil budík a já jsem se probudila. V jednom snu byl i můj přítel, ale ten sen nebyl zrovna nejpěknější. Toť vše z kecání o snech co se mi zdály, a jdem na sny, které mám!

Tyto čtyři věco mě vystihují ze všeho nejvíc. Foťák, notebook, poznámkový blok a loďka jako symbol cestování. Můj sen je cestovat, ale v dnešní době má člověk docela strach!

Notebook a fotoaparát symbolizuje to, co chci dělat! Fotit, protože když už to jednou vystudujete, tak se toho snu nechcete vzdát! A nakonec poznámkový blok, protože si neustále něco zaznamenávám, miluji psaní a své zážitky a poznatky si pěčlivě zaznamenávám, abych jednoho dne mohla napsat vlastní knihu! :-)
Tak co a jaké jsou Vaše sny?!


No comments:

Post a Comment