SUMMER

Celý týden bylo takové horko, že jsem si skoro nevšimla, že je sobota. Ale ne, všimla, protože dneska jsem nemusela do práce. S přítelem jsme byli nakoupit a teď večer, když se ochladilo, tak chceme grilovat. Chtěla jsem něco napsat přes týden, bohužel jsem měla odpolední, takže jsem byla ráda, že jsem vůbec vstala do práce. Ve středu mám jít na hygienu na periodickou prohlídku, kvůli práci, ve které dělám. Dneska byla krásně a ještě je parádně, ale co vím, tak mají být bouřky, což se po těch pařácích ani nedivím. Kromě toho všeho jsem taky byla konečně po dvou měsících u kadeřníka, protože moje vlasy už to opravdu potřebovaly! Jsem ráda, že už je mám skoro dorostené na stejnou délku, jak jsem kdysi totiž psala, že mi to jedna kadeřnice ty vlasy zničila, tak už jsou skoro dorostené! Ale chci je mít nejlépe až po zadek, takže to ještě bude na dlouho! :( To je zatím vše, užívejte krásný slunečný víkend, než začnou ty bouřky - pokud teda začnou! známe ty dnešní předpovědi počasí. :D


No comments:

Post a Comment