COLD SUMMER

Už jsem psala, že letošní léto stojí úplně za houby. Všude na internetu a v televizi hlásili, jak bude horké léto a ono nic. Maximálně týden, co byly pařáky, ale teď? Teď je to úplný opak. Neustále je chladno, já jsem z toho chytila rýmu a bolí mě v krku, no ještě štěstí, že teď máme 14 dní dovolenou, jinak bych to nedala.

Příští týden by jsme měli jet do Prahy, takže se určitě těšte na nějaký článek a možná i video odtud! :-)
Už mám pro Vás nachystaný článek o filmech, ale ještě ho musím sepsat sem na blog, tak snad se Vám filmy, které jsem pro vás vybrala budou líbit! :-)

3 comments:

  1. Já si teoreticky na počasí ani stěžovat nemůžu, protože jsem se vrátila domů se streptokokem, takže už 10 dní dělám dokola to samý :D. Podle doktorky ještě dalších 10 dní budu, tudíž hehe)). Tak hezký V NECK svetr všude hledám!

    ReplyDelete
  2. Počasie je teda strašne, aspoň že niektoré sni sa dajú celkom zvládnuť, aj keď slniečko nie je :( Inak z tvojho wislistu by som brala úplne všetko :)
    Simona | liveinfoxworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ani nehovor....neviem čo sa deje toto leto, ale pekne ma to vytáča :(( Dúfajme, že sa to zlepší! :3 :))
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete