MOVIE TIPS II.

Sedím venku a sepisuji tady seznam filmů, které jsem si pro Vás nachystala, protože teď se stejně nedá nic dělat, pokud nejste někde v zahraničí na dovolené, nebo někde na výletě. To počasí jak pořád dokolečka omýlám je den ode dne horší a když nesvítí sluníčko, z čeho má člověk čerpat energii?! Jak jsem už psala, sedím venku na lavičce a piju čaj, k tomu poslouchám hudbu a zároveň zvuky přírody, ale co je nejhorší, že je slunce za mraky a pravděpodobně nehodlá vylézt ven! :/ Vypadá to zase na déšť, ale zima není. A teď konečně se dostáváme k seznamu filmů, protože kdybych měla pokračovat dál, tak v celém článku budu rozebírat pouze letošní letní počasí! :D

Jdeme na to!




1. PODFUKÁŘI CSFD | ONLINE 


2. VELKÁ ŠESTKA CSFD | ONLINE 

3. MIMONI CSFD | ONLINE 


4. HOTEL TRANSLYVÁNIE 2 CSFD | ONLINE 


5. ZOOTROPOLIS CSFD | ONLINE 


6. TUČŇÁCI Z MADAGASKARU CSFD | ONLINE 


7. DIVERGENCE CSFD | ONLINE 


8. REZISTENCE CSFD | ONLINE 


9. FAKJŮ PANE UČITELI I. , II. CSFD, CSFD | ONLINE, ONLINE


10. PADESÁT ODSTÍNU ČERNÉ CSFD | ONLINE 


11. TEKKEN CSFD | ONLINE 


12. JAK NA HOLKY CSFD | ONLINE 


13. KAPITÁN AMERIKA CSFD | ONLINE 


14. RATATOUILLE CSFD | ONLINE 


(filmy jsou označeny srdíčky, podle toho, jak se mi líbily)

1 comment:

  1. Já jsem přesně ten typ člověka, co hrozně nerad zkouší nové filmy, pokud ho vyloženě nenadchne trailer. Podfukáře si všichni neskutečně chválí a mám pocit, že zaostávám v těch kreslených novinkách, takže vzhledem k tomu, že v nemocných dnech nemám co dělat, udělám si takový "kulturní" večer :D.

    ReplyDelete