LOVE IS EVERYTHING

Rozhodně jsem neměla v plánu přidat ještě jeden článek, ale rozhodla jsem se, že když už mám těch fotek nafocených víc, bylo by škoda se o ně nepodělit. Venku pomalinku začíná z mraků vykukovat sluníčko a já jenom doufám, že to vydrží a oteplí se, protože už mám dost toho, jak je pořád zima a přitom "meteorologové" tvrdili, že bude prý nejteplejší léto! Ha ha! :-D Marně čekám na to, že budou ty tropy, které nám slibovali, no namísto toho pořád jenom prší a je zima. Tfuj. Ještě v pátek jsme měli firemní akci, která se konala venku, takže všichni byli navlečení, ale postupem času, jak se začalo stmívat a lidi se víc hýbat, začalo i oblečení ubývat! :-D Ne ale teď vážně, už mám plné zuby toho počasí a přeji si, aby se to zlepšilo. Ale jelikož mám dovolenou, tak na 100% bude škaredě! :-( Krásnou neděli všem a hlavně těm co jdou zítra do práce! :-)



No comments:

Post a Comment