BARBORKA

Nedávno jsem se domlouvala na focení, které jsem jednou bohužel musela odložit, protože jsem skončila v nemocnici, ale dnes konečně se vše vydařilo tak, jak jsem potřebovala. Proto jsem Vám sem chtěla přidat nějaké fotky z dnešního focení. Malá Barborka pěkně spolupracovala, a proto se fotky myslím povedly. Taky jsem vám chtěla oznámit, že dne 11. července 2016 se konečně narodila koťátka kočičce, od které si máme jedno brát. Jupí! :-) Už se moc moc moc těším na říjen, až si malou Berrynku přivezeme domů. Doufám, že vše proběhne v pořádku a koťátka budou zdravá! :-) Ještě píšu další článek, tentokrát další slibované filmy, protože teď jsem jich viděla opravdu hodně a některé opravdu stojí za shlédnutí. A poslední věc je ta, že mám 14 dní dovolenou, takže snad se vyčasí a bude teplo a svítit sluníčko, protože mě ta zima v létě a déšť opravdu nebaví! :-(







No comments:

Post a Comment