WHITE & BLACK

Přmýšlela jsem co dál udělat za článek a jelikož jsme včera byli na výletě a ještě jsme se stavili v Šantovce, tak jsem si řekla, že udělám new in článek. Tento měsíc jsem si toho koupila daleko víc, ale to až někdy jindy v outfitech. A docela dost věcí jsem si ještě koupila před pár dny v Ostravě, kde jsme jely s kamarádkou. No a včera jsem vletěla pouze do jednoho obchodu Sinsay, nebo tak nějak se to jmenuje a koupila jsem si dvě trička a jednu mikinu. Vím, že jsou na nich dětské motivy a vím, že mi je 20, ale miluju kočky a jsem 100% romantička, takže srdíčka jsou pro mě top, takže bez dlouhého váhání jsem si koupila to, co se mi na první pohled líbilo! :-) Vidím to ale tak, že to budu nosit spíš na spaní, ale kdo ví, třeba se to odvážím vzít i mimo náš dům. Mikina se srdíčky mě stála 299kč a trika s kočkama - jedno za 179kč a druhé za 89kč.


+UPDATE 6.7.16 18:08 - Dnes nebo zítra má mít kočička, od které si máme někdy v říjnu možná brát koťátko, malé mimi, tak snad vše dopadne v pořádku a snad všichni budou zdraví! :-)




1 comment:

  1. Určite ich nos aj von! Treba ukázať aj kúsok detskej duše a tieto sú rozkošné :3

    ReplyDelete