CUTE

Zaprvé bych chtěla pozdravit všechny čtenáře mého blogu a zadruhé bych chtěla oznámit, proč teď tak málo přidávám. Mám totiž docela dost starostí až nad hlavu. Každý den zůstávám ve městě, místo abych jela po práci přímo domů a pořád něco vyřizuji. Zítra mám naštěstí takový volný den, ale bohužel až po práci, ale tak bude středa a to už se přehoupne a bude to dobré. Přítel jde zítra v Praze na pohovor, tak jsem zvědavá jak to dopadne. Koťátka krásně rostou a já už se na Blue moc a moc těším. A víte co je nejlepší? Že už jenom necelých 6 týdnů a mám ji doma! <3 Srdíčko moje. Ona bude druhá půlka mého srdíčka. Drobeček malý. No to je pro dnešek vše, vím že jsem se moc nerozepsala, ale opravdu toho mám hodně ohledně focení, koťátek a domácnosti, ale nejvíc je to nesnesitelné v práci! :-) Krásné úterý.


1 comment:

  1. Blue je fakt chutná. Taká maličká a ňuňatá. Mačičky moc nemám rada (radšej mám rada psíkov a aj tých sa bojím) ale Blue je fakt chutná :) Nádherné fotky!

    ReplyDelete