JUST ONE THING

Chtěla jsem napsat už delší dobu, ale bohužel to dřív nešlo. Před dvěma týdny se se mnou rozešel dlouholetý přítel, a proto jsem musela udělat radikální rozhodnutí a to odstěhovat se a najít lepší domov pro sebe a malou Blue - kterou budu mít 14.10.2016 <3 První 3 dny byly pro mě nejhorší, ale jak se říká chce to čas a ten to vyléčí. Byla jsem z toho celá špatná, ale asi to tak mělo být. Jsem ráda, že to nakonec dopadlo takto, protože se konečně můžu postavit na vlastní nohy a začít žít vlastní život sama za sebe. Několik let jsem zanedbávala vše - sebe, lidi okolo mě, nechodila jsem se bavit - do kina, klubů, atd.. Je na čase vše napravit, ano byla jsem hloupá, ale poučila jsem se ze svých chyb a snad už se nikdy nebudou opakovat! Mimochodem už se moc těším až si mojeho malého miláčka Blueberry povezu domů!!! Awwwww.. =^-^=
A minulý víkend jsem fotila svatbu, proto Vám tady dám pár fotek. Určitě zanechejte komentář a přidejte si mě na snapchat a instagram // closetdream







2 comments:

  1. To s ex přítelem mě moc mrzí... Ale všechno zlé je k něčemu dobré :) Aspoň se máš na co těšti, na malinkou Blue^^ Jo a máš opravdu nádherné fotky! Možná už jsem se ptala, ale čím fotíš?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano :-)
      Děkuju moc! Zatím mám Canon EOS 600D, ale chci si pořídit lepší foťák

      Delete