DARK SIDE OF THE MOON

Venku nám pomalinku začíná podzim, rána jsou chladné a kolikrát je i děsná mlha, sem tam je odpoledne pěkně, občas prší a mě čeká další týden, kdy budu mít ranní - 3 týdny po sobě :O. Tak sand aspoň bude pěkně tento týden. To jsem opravdu zvědavá jak to s ženskýma v práci zvládnem. Dnes se má stavit ségra a vůbec netuším co budeme dělat, protože playstation mám rozbitý a nic jiného se tady ani dělat nedá. Každopádně si užijeme pěknou odpočinkovou neděli, protože víkend byl poměrně náročný! :-D Kromě toho jsme včera byli s kamarádem na filmu Buchty a klobásy a jakože nebylo to vůbec špatné. Sice s titulkama, což mi nevadí, ale chtěla bych to vidět potom, co to bude nadabované do češtiny! :-D Byli tam docela vtipné části a některé byly takové o ničem, klasika. No a konec mě vážně rozsekal. Ve zkratce - animované péčko pro dospělé!!!! :'D Samé sprosťárny a dvojsmysly. Ale myslím, že pro zasmátí docela fajn.
No a kočičák roste jako z vody, dělá neustále nepořádek, ale pevně věřím, že za týden, až si ho kamarádka vezme, protože je to venkovní kočičák a docela dost se tu nudí a potřebuje volnost, tak že bude u ní spokojený! :-)
No a ještě 19 dní a pojedu si pro malou Blueberry! Jupíííí <3 Už se na ni moc těším, snad nebude tak divoká jako to malé koťátko, co mám teď doma.



2 comments:

  1. Tak hodně štěstí v práci, ať ty ranní nějak přežiješ :) a koťátko je překrásné :)

    ReplyDelete
  2. Ty Buchty a Klobasy si docela lidi pochvalují, i kdyz je to "kravina" :D Ja se chystám teď na Dítě brigit jonesove :)) Jo a mas moc pěknou košili :))

    ReplyDelete