MUSIC INSPO #1

Ja už jsem někde v jednom z minulých článků zmiňovala, tak jsem si pro Vás nachystala nějaké písničky pro inspiraci, ať máte na podzimní dny co poslouchat. Já když jedu autobusem do práce nebo z práce, poslouchám vždy, protože hudba mě uklidňuje. No možná trošku nakopne. Poslouchám prakticky pořád od rána až do večera. A od té doby co jsem sama, poslouchám čím dál tím víc. Každou chvíli si stahuju nové a nové písničky. Tak bez zdlouhavého kecání pojďme na to. Najdete zde úplně  všechno možné, ať už klidnější songy, nebo třeba na cvičení, atd.. Snad si aspoň něco z toho mála vyberete. A zrovna teď, když jsem měla sluchátka, tak jsem neslyšela zvonek. Haha! :-D

Kehlani - Gangsta
CLMD - Did it again
Krewella - Somewhere to run
Lowell - Ride
Majk Spirit - Primetime
                   - Hladám pravdu
Zara Larsson - Uncover
Florida Georgia Line - H.O.L.Y.
Sick Puppies - You're going down
Silverstein - Sacrifice
Billy Talent - Fallen leaves
Machine Gun Kelly - La la la
                                 - Till I die
                                 - Alfa Omega
Skrux - You & me
The Chainsmokers - Closer
Vladimir 518 - Planeta Praha
Newsboys - Born Again
Slza - Fáze pád
Jetta - I'd love the change the world
Meghan Trainor - Me too
Twenty one pilots - Stressed out
                             - Heathens
Nerve (movie) - Can't get enough
Desiigner - Panda
Billy Ray Cyrus - Nineteen

No comments:

Post a Comment