A THOUSAND YEARS

Ode dneška si za o hodinu dýl pospíme. A zase bude brzy tma.:-( No už aby bylo zase aspoň jaro. Já vím, že dost předbíhám, ale nemám prostě zimu ráda. Jo, kdyby aspoň napadlo půl metru sněhu, tak je to něco úplně jiného. Kéž by byl sníh aspoň na ty Vánoce, ale všichni víme, že to se bohužel asi nestane.
Dneska jsem neměla co dělat, tak jsem si vyráběla hrníčky. No nejsou úplně TOP, ale myslím, že škaredé taky ne. Ještě si musím zajít do obchodu, tak to se aspoň projdu. I když se mi vůbec nechce, ale nemám tu nic na jídlo. Stahuju si nějaké filmy, na které bych se v týdnu ráda podívala, tak potom Vám udělám zase nějaký článek s inspirací na filmy. No a teď už bych se pomalu měla sbírat a jít do toho obchodu, jinak už se tam nedostanu, protože jsem děsně zdechlá! :-D
Zatím se mějte a užívejte si pěknou neděli.






No comments:

Post a Comment