SICK

Už od pátku mi není vůbec dobře. Ráno jsem se vzbudila a tak děsně mě bolelo v krku, že jsem myslela, že ani nepůjdu do práce. Ale byl pátek a tak jsem si řekla, že už to nějak vydržím. Takže jsem celý víkend proležela v posteli u seriálů a filmů a s čajem v ruce. No snad další týden bude lepší. Koukala jsem se na počasí a hlásí sněžení. Ble! :-D Kéž už by bylo zase léto. Úplně nesnáším, když se musím hodně oblékat, protože mít na sobě milion vrstev to je za trest. A do toho být ještě nemocná, to je fakt paráda.
Teď se s Blue válíme v posteli a ona spinká a mlaská si u toho, bobeček malý a já se děsně nudím. Zase se koukám na filmy, ale už mě to nebaví. Měla bych si zajít do obchodu, ale skočím tam až zítra dopoledne, před tím, než pojedu do práce. Takže tento víkend byl zase o ničem. Snad ten příští bude daleko lepší! :-)
No a víte co se neskutečně blíží? Prosinec. Moje narozeniny. Vánoce. Silvestr. Nový rok. Damn.. :-D Hrozně moc to všechno letí.. A příští týden bude mít Blueberry už 4 měsíce! :O
Mějte hezký zbytek dne.


No comments:

Post a Comment