SEE MY TEARS

V pátek jsem si konečně jela pro Blueberry. Celý týden jsem na to myslela a nemohla jsem kvůli tomu spát. Do poslední chvíle jsem byla děsně nervózní. Nemohla jsem uvěřit, jak rychle ty 3 měsíce utekly. Když už jsem ji držela v náručí, byla jsem moc ráda. Z pátku na sobotu chodila po bytě a mňoukala, protože se jí pravděpodobně stýskalo. Nové prostředí, noví lidi.. Myslím, že to musí být pro ni hrozně stresující. Ale dnes už je docela v pohodě. Už i papká, hraje si, atd.. :-)

Včera jsme jely s kamarádkou do kina, na film Dívka ve vlaku a docela mě to mile překvapilo. Proto jsem se rozhodla, že konečně dočtu tu knížku, kterou mám rozečtenou už od minulého podzimu! :-D

Nafotila jsem pár fotek, protože si je chci nechat vytisknout a zarámovat. V IKEI jsem si před pár měsíci koupila jeden krásný rámeček na 3 fotky, tak už se těším až nafotím ještě nějaké další fotky a pak z toho něco vyberu a nechám vytisknout.

A zítra se mi vůbec nechce do práce a vlastně ani celý týden, protože podle počasí, co jsem se dívala, tak má být škaredě a pršet. Jediné, na co se v  týdnu těším je to, že jdu v pátek ke kadeřníkovi, protože už ty vlasy mám hrozně odrostené a už mi to nejde ani učesat. Přeji hezkou neděli! :-)



1 comment:

  1. Je nádherná :) Máš s ní moc pěknou fotku! Jinak napadlo mě, že by jsi do těch 3 rámečků mohla dát fotku každé čičiny a doprostřed fotku obou i třeba tebe s nimi :)

    ReplyDelete