BEFORE I DIE

Už delší dobu jsem chtěla něco napsat, ale neměla jsem vůbec o čem. Poslední dobou jsem uzavřená do sebe a nemám moc náladu se s kýmkoliv bavit, i když to třeba vypadá, že jsem šťastná, mísí se ve mě x milionů pocitů, které nechávám jen tak volně plynout, ale uvnitř mě to ničí. Hodně jsem přemýšlela o čem bych chtěla udělat další článek a nejdřív mě vůbec nic nenapadalo, ale dnes ráno, když jsem se probudila do toho hnusného úterního dne, jsem si řekla, že bych mohla začít dělat něco se svým životem a začala jsem plánovat věci, které bych za svůj život chtěla stihnout a docela dost věcí mám napsaných i na příští rok. Tady na obrázcích jsou jenom některé věci, které bych ráda zažila, v deníku mám ale zapsaných dalších asi 50 a stále pokračuji. To by člověk nevěřil, co všechno by chtěl a koliv věcí mu již proklouzlo pod rukama. Ale nikdy není pozdě na to, začít znovu a znovu. Život je krátký, a proto se chystám žít naplno!
A kromě toho, v pátek si konečně jedu pro malou Blueberry, skoro ani nemůžu spát jak moc se těším! Nehorázně rychle to uteklo. Už se těším na páteční odpoledne! Určitě budou nějaké nvé fotky, takže se těšte. :-)

Tady mám nějaké další věci, které bych chtěla zažít a to nejlépe v příštím roce, ale tak celý život máme před sebou a uvidíme co nám přinese..:-) A co vy?

1. LEARN TO NOT CARE WHAT OTHERS THINK OF ME
2. STOP BEING SHY
3. BE HAPPY
4. BE FIT AND HEALTHY
5. KISS IN THE SNOW
6. KISS SOMEONE I LOVE ON NEW YEARS
7. MEET MY OTHER HALF
8. BE A TRAVEL PHOTOGRAPHER
9. WRITE A SONG
10. FALL IN LOVE
11. SEE LONDON'S TOWER BRIDGE
12. GET A TATTOO
13. HAVE A PERFECT VALENTISNE'S DAY WITH SOMEONE I LOVE
14. GO ON A ROAD TRIP WITH FRIENDS
15. VISIT A CAT CAFÉ
16. MAKE A MEMORIES ALBUM

pictures from: beforeidie.tumblr.com

No comments:

Post a Comment