HOLD ME DOWN

Dnes mě v práci děsně rozbolel zub. Proto jsem se rozhodla, že si budu muset zajít ráno k zubaři, i když se mi fakt nechce. Bohužel. Tak budu mít zase ještě o jeden den delší volno. Od zítřka až do neděle. A v pondělí jdeme až na odpolední. Chmm! Kdyby mě nebolel ten zub, tak jdu ještě zítra do práce, ale nedá se to vydržet. Tak snad to nebude něco hrozného. Včera jsem nemohla usnout, pravděpodobně kvůli tomu úplňku a spala jsem asi 3 hodiny, a tak jsem si říkala, že si lehnu dneska odpoledne, ale to taky padlo, protože jsem nakonec dělala všechno možné jenom ne ležela. Vždycky si dám sluchátka a poslouchám písničky. A to dělám už od té doby, co vstanu z postele, nasadím sluchátka a celý den chodím s nima. Teda v práci ne, alespoň ne na dílně. Tam je to zakázané, tam nesmíme mít nic, protože děláme s rozbuškama. No to je fuk.
Aspoň při tom volnu budu moct psát nějaké články. Určitě bude nějaký s Blue a možná se pokusím udělat i nějaké video. Snad se mi to podaří. Už mám něco rozpracované, ale nevím, jestli to vydám nebo ne. Uvidíme. Budu na tom pracovat! :-) Zatím se mějte krásně a dobrou noc :-*



No comments:

Post a Comment