SIDE TO SIDE

Páteční večer byl poměrně divoký, ale aspoň byla sranda. Byly jsme s kamarádkama plesat. Opět. Tentokrát mě to ale nebavilo tolik, jako ten víkend před tím. Ale myslím si, že to bylo fajn. Ve čtvrtek mám jít konečně skoro po dvou měsících zase ke kadeřníkovi, tak už se moc těším, protože už ty vlasy mám zase hodně odrostené a nejde mi to nijak učesat. V pátek máme s holkama z práce "vánoční večírek" a jdeme si sednou a pak se uvidí co bude dál. Ale už se moc těším. No v sobotu plánuji oslavu mých jednadvacetin, tak snad se vydaří. Narozeniny mám sice až 21.12. ale jelikož je to středa, tak se to v půlce týdne nedá. Já jsem doma sice už od 16. prosince, ale tak ne všichni mají volno od toho šestnáctého. No a dnes je třetí adventní neděle a já jsem ji strávila v poklidu doma. Sice jsem chtěla zajít do obchodu, ale nakonec se mi tak nechtělo, že jsem zůstala doma. No nic to je zatím vše, mějte se krásně, užijte si zbytek večera a dobrou noc! :-)


No comments:

Post a Comment