GREAT THINGS TAKE TIME

Už druhým rokem se snažím přečíst knížku Dívka ve vlaku. Hahaha. "Kristýno tebe to vůbec nebaví, že jo?!" no jasně, že nebaví, protože kdyby ano, tak už bych ji dávno dočetla. Minulý rok, někdy v tuto dobu jsme s kamarádkou byli na tady tom filmu, podle knižní předlohy v kině. Film se mi docela líbil, ale tu knihu nejsem prostě schopná dočíst.

Kromě toho mám taky rozečtených milion dalších. A třeba jedna z toho "milionu" je kniha od Zoelly - Girl Online. Koupila jsem si ji někdy minulý rok a jsem z ní docela nadšená. Celkem dobře se čte a na přestávky co máme v práci je to naprosto super krácení času. Kniha je v angličtině, což pro někoho nebude zrovna ideální šálek čaje, ale dá se u nás koupit i v češtině, takže nemusíte zoufat a můžete si ji přečíst ve svém rodném jazyce. Já jsem ji koupila v angličtině, abych si ji potrénovala, protože jsem ze školy už nějaký ten pátek a říká se, že opakování je matka moudrosti! :)

Ne vždy čtu, že ano, většinu času totiž poslouchám písničky a hodně lidí se diví, že mám pořád ty sluchátka na uších. Že mě to ještě baví. A víte co? Baví! Já tak unikám od reality. Od té hnusné, reality, která se mi samozřejmě nelíbí, tak chci mít aspoň vždycky chvíli pro sebe, odpočinout si od toho hrozné hluku a rámusu, který vydávají ženský na naší dílně. Bla bla bla bla. Všude jenom melou a melou a ty huby nezavřou! A na jídelně? tam to věčně bzučí jako někde ve včelím úle. A proto jsem nejradši, když začně přestávka a já si buď můžu vylézt ven s knížkou na čerstvý vzduch, nebo si dát sluchátka a mít svůj vlastní klid. Svou malou chvilku pro sebe.

Víte co je na tom ale nejhorší? Nejhorší je to, že ty přestávky v té práci jsou docela krátký, a proto toho moc nestihnu. Ale aspoň si třeba pustím pár písniček nebo přečtu X stránek a odpočinu si. Je to takový můj vlastní způsob relaxace, protože poslední dobou co se v práci děje, je děs... :(

Třeba Vám o tom všem popovídám v nějakém dalším článku. Protože je to povídání na delší dobu. Tak a to je pro dnešek vše. Mám pro vás nachystané nějaké další články, tak snad se budou líbit. Ale teď už dobrou noc a krásné sny. Já si jdu pustit Dítě Bridget Jonesový a půjdu na kutě. Brou noc! <3



1 comment:

  1. Mě ta knížka také tolik neláká, film jsem viděla kousek, přišlo mi to nějaké moc zamotané. Posílám hodně štěstí a pevných nervů do práce! :)

    ReplyDelete