ATTENTION

Už delší dobu jsem chtěla přidat článek s fotkama ze svatby, kterou jsem fotila 1. 7. 2017, tak jsem se konečně dokopala to tu dát. Ehm, po X měsících. "Jasně Kristýno, ty jsi tak líná! Neustále prokrastinuješ!"

Ne, že by nebyl čas, ale co si budem povídat, byla jsem zdechlá cokoliv udělat!
Ta svatba byla moc hezká a co se mi na ní docela líbilo bylo to, že neměla klasický harmonogram. Bylo to hodně zajímavé a jsem ráda, že jsem se toho všeho mohla být součástí, protože to byla svatba mé kamarádky z dětství. Přidávám jenom párn jěkakých detailů, protože nechci tady na blogu zveřejňovat jejich obličeje, aby jim to třeba nevadilo. :-)

Poslední dobou jsem pořád neustále unavená a u ničeho moc dlouho nevydržím a jsem podrážděná, ale ani nevím z čeho. Šílený. Možná z práce, možná z něčeho úplně jinýho. Možná mi jenom něco, někdo chybí, těžko říct. Přijdu z práce, lehnu do postele, spím. A tak je to poslední dobou pořád. Možná je to i tím, že začal podzim, že už není venku hezky, je neustále zataženo a není kam jít a nedá se nic dělat.

Ale kromě toho všeho negativního, je toho i plno pozitivního. Třeba už jsem se tak dlouho nenasmála, jako dnes v práci. K nám do fabriky nastoupily ženské, co mají všecko v paži, ale opravdu všechno. Kolikrát si tak říkám, jestli nejsou nějaké.. šiblé, když to řeknu ještě nějak slušně. No každopádně se stalo to, že už jsou tam nějakého dobrého půl roku a jsou totálně neschopné. A v čem? Ve všem. Ale to by bylo to nejmenší, ale u nich nejde vidět ani snaha. No a ta jedna z těch dvou olepovala a neustále padaly nadávky a sprosté slova jako například "ženské přirození" a "ženská u silnice", chápete co tím chci číct! :-D A pořád chtěla pomáhat, přitom na stole měla jenom jeden kus, totálně to vše sabotovala, aby ji dali někam jinam, pro ni bohužel, nechali ji tam kde byla dnes. Hahahaa!! Pořád se jí něco nelíbilo, ale byla na všechny hnusná a protivná, tak potom ženská z balírny se naštvala - by the way takhle jsem ji ještě nikdy neviděla, jak byla vytočená - a poslala ji do háje. Protože za celý den už toho měla plné zuby. A vůbec se jí nedivím. Zítra jsem opět s těma samýma, tak jsem zvědavá, co zítra bude. Jestli to bude ještě větší sranda než dnes. Protože s ajťačkou jsme se takhle dlouho nenachlamaly! Tak uvidím co bude zítra. Teď už jdu ale do postele a spát, protože opět vstávám o půl 5 ráno, ale tak to už ty dva dny nějak přežiju, když mám teď ranní.







No comments:

Post a Comment