FALL(IN LOVE)

Když se mě kdokoliv zeptá, "jaké je tvé nejoblíbenější roční období?" tak mu zaručeně odpovím, že podzim. Miluju podzim od dob, kdy jsem byla ještě malé dítě. Vždy mě fascinovalo barevné listí. Ta různorodost v každém spadlém lístečku, podzimní vysedávání venku, zabalená v dece s knížkou a horkým čajem v ruce. Plápolající svíčka, která voní po skořici a tiše hrající akustická hudba. Miluju podzimní procházky po přírodě, protože, když se podíváte kolem sebe, můžete vidět to, co jste po celý zbytek roku přehlíželi.

Pamatuji si, že když mi bylo asi 8 let, chodili jsme s družinou ven pouštět draky na pole a nebo na kopec sbírat kaštany. Každý podzim vzpomínám na tyto dětské léta a jsem ráda, že jsem prožila nádherný dětsví bez počítačů, telefonů a internetů a místo vysedávání doma, nebo posílání snapchatů s trapným filtrem psích uší a čumáku (paradoxně ho používám i já pro zábavu :-D).

Podzim miluji i proto, že mám ráda svetry, dýně, svíčky, knížky.. a mohla bych jmenovat dál a dál. Ty barvy. 
Ach, ty překrásné barvičky všude kam se podíváte. Červená, žlutá, oranžová. Barvy tak jasné a teplé. Hřejí přímo u srdíčka.

Miluji podzimní večery. To, když slunce zapadá za mraky, a já se procházím po venku, se sluchátky v uších poslouchám svou oblíbenou muziku. A nebo naopak to, jak můžu v pohodlí své postýlky sledovat s Blue filmy a seriály dlouho do noci. 
A proto, jestli budete chtít, mohla bych Vám udělat článek, ve kterém vám dám tipy na filmy a seriály a třeba i na knížky, na chladné podzimní večery!

Co na něm ale nesnáším je to, že ráno je chladno a odpoledne teplo. Co ale letos mě vytáčí ze všeho nejvíc je, že neustále prší, a babí léto ne a ne přijít. Tak snad se ho dočkáme.

 A už jsem se konečně rozhodla, že budu přidávat i jinačí články, ne jenom jídlo, ale vše, i outfit posty, atd.. :-) Tak se těšte.
A teď už jdu do postele, protože ráno vstávám ve 4 do práce. Ach jo!Tak dobrou noc.

1 comment:

  1. Skvělý článek! Já osobně moc podzim ráda nemám, právě kvůli dešti a zimě:) jsem prostě teplomil:D
    Windy pink style

    ReplyDelete