51 DAYS UNTIL CHRISTMAS

Ani jsme se nenadáli a máme tady listopad! Tak neskutečně rychle to vše utíká. Ale to už jsem psala někde v předchozím článku. A jak už název článku napovídá, už zbývá jenom 51 dní do Vánoc. Jééj. Bude volníčko, jupí! hihi. :-D Už se na to neskutečně těším. A na pohádky! A punč. A světýlka.

Začalo období, kdy je brzy tma, zima a lidi začínají nosit zimní kabáty a bundy. I já nejsem toho vyjímkou. Akorát moje zimní bunda opravdu "stojí" za to. Už ji mám 4 roky, je sportovní a hodí se opravdu už jenom tak na lyže nebo ven. Chtěla bych si po výplatě koupit novou bundu, takovou, která by se mi líbila a hlavně aby nebyla sportovní. Ale nějaká trošku více elegantní. tak snad něco seženu.

Kromě toho, že teda začal nový měsíc se zatím neudálo nic nového. Vlastně ano! Dnes jsem jedné slečně řekla, že už ji mám plné zuby, protože o mě rozhlašuje bůhví co a na tohle opravdu nejsem zvědavá. Člověk má svých starostí dost a ještě aby měl čas řešit takovéto kraviny, které mi opravdu "hnuli žlučí." Ale nic, slušně jsem ji poslala do "země nezemě", protože opravdu nechci být sprostá!  :-D Prostě určitě všichni chápete kam. Pohár trpělivosti s ní prostě a jednoduše přetekl. Tečka.

No a ještě jedna věc. Včera jsem byla ve městě a koupila si novou knížku. Ooo jak já miluji vůni nových knih. Jmenuje se MOJE SESTRA ŽIJE NA KRBOVÉ ŘÍMSE a zatím jsem teda na začátku, ale opravdu se to čte samo, tak pokud budete chtít, můžu někdy udělat recenzi. Vlezla jsem taky do sekáče, kde zrovna měli všechny kousky oblečení za 35Kč. Tak jsem si tam našla takový vínový rolákový svetr, mikinu s jednorožcem a krásnou baby pink šálu. Třeba se mi příště taky poštěstí a najdu tam zase něco pěkného za pár švestek.

A to je prosím pro dnešek zatím vše a těším se na Vás u dalšího článku. Krásný čtvrtek všem! <3




2 comments:

  1. S nikým se neštveš a to je fajn, hlavně si neříkat,, co si asi bude myslet,, ale tohle není tvůj případ. Jinak... pěkný víkend.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No poslední dobou už opravdu ne no😊
      Tak tak. Taky pěkný víkend.

      Delete