WHY I LOVE SECOND HAND

Dost často se setkávám s názorem, že sekáče jsou hrozné a jak můžu kupovat věci po někom, kdo už je jednou nosil. Odpověď je jednoduchá! Originalita a taky cena. Většina kousků totiž nemá své "dvojníky", samozřejmě, že ne doslova a do písmene, ale věřím, že se chápeme. Každý sekáč je jiný a kousky v něm jedinečné. Některý je spojený i s outletem a to znamená, že oblečení je ještě s visačkama, ale za poloviční cenu.

Nejednou se mi stalo, že jsem v něm našla třeba nádherné šaty, nebo třeba svetr, který jsem už dlouho nemohla sehnat a právě zde se mi to povedlo a za velice příznivou cenu. A teď se dostáváme k té další věci. Cena. Proč miluji sekáče? Protože kromě toho, že dávají velice často různé slevy, tak i ceny jsou poměrně malé.

A jak říkám, několikrát jsem si něco odtamtud odnesla a byla jsem šťastná jako blecha a přitom to bylo třeba jenom obyčejné triko za 10Kč. I to kolikrát člověku udělá větší radost, než značkové tričko třeba za 1000Kč. Ale každý to máme jinak. Víte jak se to říká: "sto lidí, sto chutí." A já nikomu názor brát nebudu, pokud vyloženě miluje značky. Neříkám, že i já třeba nemám drahé trička, nebo kalhoty, ale mám jenom pár takových kousků a ještě k tomu jsem je většinou od někoho dostala jako dárek.

Třeba tady ten svetr, který mám na fotce, mě stál 35Kč a je úplně úžasný. Přesně takový jsem hledala, ale dlouho jsem ho nikde nemohla sehnat. No nic doufám, že se Vám článek aspoň trošičku líbil a já se jdu koukat na druhou řadu Stranger Things, na kterou jsem už hodně dlouho čekala. Krásnou sobotu! ;-)

3 comments:

  1. Taky miluju sekáče právě z těchhle důvodů :) Mám tam odsud černou společenskou košili z Reserved, která taky měla ještě visačku. Stála mě 40 korun. Overal, který nosím nejvíc, mám ze sekáče :) Takže za mě naprostý souhlas :)

    Pauline's Tiny World

    ReplyDelete
  2. Mnoho lidí nenapíše ( skoro vůbec neřekne ) že chodí do tzv: sekáče, stydí se. Píšeš to otevřeně, to je fajn. Pěkný zbytek soboty.

    ReplyDelete
  3. Mají tam super výběr, jen škoda, že už nemám tolik času, abych mohla prolézat různé sekáče a hledat tam pěkné oblečení. Naštěstí jsem narazila na alternativu v podobě https://www.onlinesekac.cz/ , takže mohu oblečení z druhé ruky nakupovat i online.

    ReplyDelete