VANILLA FROST

Značku H&M určitě nemusím nikomu dlouze představovat. Tedy alespoň co se týče oblečení. Ale kromě toho taky tato značka prodává i různé doplňky, kosmetiku a spousty dalších nepotřebných blbostí. A jelikož jsem neskutečný "vetešník", musela jsem si něco koupit. A ano, jsou to úplný zbytečnosti, kterých mám doma ehmmm... 3 pr... no nebudu sprostá! :-D

A do mého "šuplíku zbytečných kravinek a kosmetiky" mi přibyl lesk na rty a tělový sprej se třpytkami. Lesk na rty je v takovém světlounce hnědém odstínu, i když na fotce je trošičku jiný, ale vypadá hodně přirozeně a je vhodný pro ty, kterým se moc nelíbí výrazné barvy. Moc hezky voní, řekla bych, že asi po mandlích, vanilce a ještě něčem dalším, ale opravdu nevím po čem. Stál 39Kč a i když nevydrží na rtech dlouho, tak za mě je momentálně TOP.

No a teď tento tělový sprej, který taky krásně voní po vanilce, vůně je strašně moc lehounká a nevtíravá. Nevydrží sice vonět dlouho, je to přeci jenom tělový sprej, ale myslím si, že by hodně slečen potěšilo to, kdyby dostaly takovýto dárek. A na Vánoce je to úplně ideální. Cena tohoto spreje, pokud se tedy nemýlím, byla 129Kč. A pokud kecám tak 149Kč. Opravdu si nejsem jistá! :-D Tak snad mi to odpustíte.
A ještě něco. V nabídce měli hned několik druhů, jak těch sprejů, tak těch lesků na rty.

A co vy, nakupujete v H&Mku? Pokud ano, tak co. Oblečení, nebo i něco jiného? Budu ráda za každý komentář.

 Teď už ale dobrou noc, já už půjdu spát, protože jsem neskutečně unavená.

No comments:

Post a Comment