HEATHY CHRISTMAS TREATS ~GLUTEN FREE|RAW|VEGAN~

Už nějakou dobu jsem poslouchala ženský v práci, jak si vykládají o tom, kolik už mají napečeného cukroví a kolik druhů a že ta měla 10 druhů a další zase "20" a takhle to bylo pořád dokolečka. Ale, potom přijde období po Vánocích a Novém roce a začne zase tohle: "Ježíííš, já jsem přes ty Vánoce zase přibrala, musím držet dietu" ... a bla bla bla určitě to znáte taky.

 Co mě ovšem zaráží je to, že místo toho, aby se ty ženské snažily o to, aby nepřibraly už o těch svátcích, tak ony se raději pořádně "nažerou" a pak budou držet ty "zaručeně fungující diety" á la Halina. A všichni víme jak po těch dietách dnes vypadá, protože držet diety opravdu nefunguje!:-D

Dobře, teď možná na jednu stranu nejsem fér, ale na druhou si ti lidi můžou za to sami. A já jsem nebyla vyjímka. Ovšem každý může svůj osud změnit a zkusit to vzít z druhého konce, proto jsem si pro Vás připravila článek s receptem na zdravé cukroví, které máte hotové do 10 minut, je nepečené a hlavně po něm neztloustnete, jako po cukroví, které si dělá většina z vás doma.

Co budeme potřebovat: Cca. 1OO-15Og datlí bez pecek, 2O-3Og bezlepkových ovesných vločekhrst různých oříšků (mandle, lískové, kešu..), lžička a půl perníkového koření, kokos na obalení.
Postup: Datle, vločky, oříšky a perníkové koření hodíme do mixéru a rozmixujeme na hmotu, ze které se budou dát tvarovat kuličky. Ty potom obalíme v kokosu. Hotovo. Jednoduché, rychlé a chutné.

Kdo by chtěl, může si tam třeba ještě přidat banán, nebo cukr, nebo cokoliv jiného, záleží na každém z vás. Mně to chutnalo takhle a už mám půlku snězenou, protože jsou opravdu moc dobré.
A vše jsem dělala od oka, takže přesné množství nejsem schopná odhadnout, tak za to se moc omlouvám.

Doufám, že někoho inspiruji a že to třeba vyzkouší! :-) Mějte krásný úterní večer!

No comments:

Post a Comment