MERRY CHRISTMAS

Tak tedy i já se připojuji s přáním "Veselé Vánoce," které na facebookové stránce dnes koluje v takovém množství, že se mi za chvíli asi zavaří telefon. Ale ne dělám si srandu. Jak už je to však ve velkém množstvé, tak už vám to leze krkem. Mně nevadí veršované básničky a nebo text veselé vánoce přeje.. blablabla, ale vadí mi ty zprávy s upraveným hlasem a "roztomilýma" postavičkama, kterých mi přišlo na "tisíc." (hyperbola, letos přišli zatím jenom 3.) :-D

Ale teď doopravdy. Chtěla bych Vám všem popřát krásné Vánoce, ať se s rodinou sejdete po roce zdraví, šťastní, spokojení, bez toho, aniž by jste skončili někde na pohotovosti, že jste spolkli kost z ryby, jako Ozzák (Comeback), který spolkl tu samou kost, dokonce dvakrát a vůbec už nemluvím o tom, že se zpráskáte tak, že vás ani doma nepoznají! :-D

Proště užijte si Vánoce plné klidu a míru, pohody, a v neposlední řadě teda dárků, i když o tom Vánoce být nemají a nikdo mi to prostě nevymluví. Má to být o tom, že se rodina sejde, všichni se pořádně nadlábnou a zdrbnou, co se v tom letošním roce všechno událo, atd.. Dárky, to už jsou jenom nepodstatné blbosti. Teda alespoň já to tak mám, že čím jsem starší, tím více mi nezáleží na hmotných darech, ale na tom, že uvidím a strávím nějaký čas s milovanou osobou, přáteli a rodinou.

Jsem neskutečně moc ráda za to, že jsme tento rok přežili ve zdraví a těším se na další nadcházející roky, které nás všechny čekají.
Mám Vás všechny moc ráda a užijte si dnešní sváteční den, i když mě docela mrzí, že na ty letošní svátky není sníh, protože potom by to bylo o to kouzelnější! :-(

Krásné Vánoce! :-)

2 comments:

  1. Moc krásné fotky plné vánoční atmosféry :) Také me mrzí, ze jsou Vánoce na "blátě", ale co se dá dělat :/

    LITTLETHINGSFOREM

    ReplyDelete
  2. Veľmi pekné fotky! Šťastný štart do nového roku :)

    FRENCHSTYLE

    ReplyDelete