MALLORCA

Když si zpětně prohlížím fotky a videa z Mallorky, tak se mi upřímně začíná stýskat. Chybí mi to, jak ráno vstanete, v klidu si zajdete na snídani, nikam nespěcháte a užíváte si ten úžasný pocit svobody, jaký Vám aspoň na tu malinkatou chvíli nabízí tento divoký ostrov. Úžasné jídla. Úžasní lidé. Úžasné vlastně úplně všechno. Dokonalý ráj na zemi.

Když jsem brouzdala po internetu, tak jsem úplnou náhodou narazila na luxusní pláž a nádherné tyrkysové moře a na docela hezký hotel, za slušný peníz, lidé si toto místo chválili a tak jsem klikla na odeslat. No samozřejmě ne odeslat žádost na rezervaci hotelu, ale přítelovi ke schválení! :-D Schváleno.

Jdeme na to. Můj největší strach z celé dovolené bylo letadlo. Bylo mi zle už týden před odletem, protože jsem ještě v životě neletěla. V sobotu, v den odletu (14.7.2018 - přesně měsíc zpět) jsem si ještě zkontrolovala poslední věci, dala bráchovi instrukce ke kočce, která sice moc cizí lidi nemusí, ale za ten týden se z nich stali kamarádi. Oukej oukej. Popojedem.

Přijeli jsme na letiště, samozřejmě, aby toho stresu nebylo málo, tak nám posunuli let o cca 2 hodiny a já jsem z toho byla ještě víc na prášky než předtím. Btw už jsem v sobě měla dva nějaké podezřele vypadající zelené pilulky co v konečné fázi vypadaly jako hrášek a půlku lexaurinu. Vše na uklidnění. Nakonec mi vlastně celé letadlo bylo naprosto ukradené. Mozek mi říkal, když spadnem, tak spadnem, ty už se to stejně nedozvíš! :-D teď to nadlehčuju. Srdce mi bušilo jako o závod a  žaludek si dělal co chtěl a převracel se mi tam a zpět. Jako na vodě.

 Sluchátka jsem měla na uších a hudba začla hrát. Letadlo vzlétlo. A já jsem si myslela, že hodím šavli. A aby toho nebylo málo tak mě na aletišti šoupli k okýnku! :-D Ale k mému údivu, jsem celou dobu čuměla z okna, i když už potom byla tma jako v pytli a nic nebylo vidět, jenom v dáli bouřka a pár svítících měst. Ovšem když jsem se podívala před sebe a nebo jsem byla otočená na mé spolusedící, bylo mi automaticky zle. Jako když sedím na zadním sedadle v autě.

Doletěli jsme v 0:00 na jeden z baleárských ostrovů. Mallorca. Majorca. Říkejte si tomu jak chcete. Vyzvedli jsme si kufry a narvali nás do autobusu, který ještě jel asi hodinu po dálnici, než jsme se dostali tam.. Hotel Grupotel Amapola, Alcúdia. Dojeli jsme na hotel, a šli spát.

Tímto pro dnešek končím, užijte si fotky, které se zobrazí, když rozkliknete celý článek a pokud by jste chtěli pokračování, co se dělo dál, tak mi napište do komentářů, nebo na instagramu pod poslední fotku a nebo na instastories v anketě a já napíšu pokračování z dalších dnů.

Dobrou noc a nechte si o tomto ráji zdát! :-)






1 comment: