MAKEUP REVOLUTION BY PETRA

Poslední dobou mi přijde, že jak je člověk přepracovaný, tak každý jeden den je den blbec. Pořád dokolečka ta samá rutina. Vstát z "mrtvých" :D, vyčistit si zuby, namalovat se aka nasadit masku, oblíct se a utíkat do práce. A každý den to samé. Jedinou mou oblíbenou aktivitou po ránu je se namalovat.

Miluju stíny. Ovšem paradoxně moc nemusím člověka, co navrhnul tuhle paletku. Ne že bych ji nesnášela, nevadí mi, ale nejsem její skalní fanoušek, protože je mi poměrně nesympatická, ale sto lidí, sto chutí. Ovšem na tuhle paletku jsem se docela těšila a musím uznat, že se jí opravdu povedla.

Jmenuje se MAKEUP REVOLUTION LONDON BY PETRA a najdete ji v Rossmanu za nějakých 350 Kč +-, to bych teď ale kecala, protože já jsem ji měla za úplný pakatel, protože tehdy jsem kupovala dvě věci a bylo na to 50% sleva, takže mě ta paletka vyšla na nějakých cca. 30Kč.. :D Na lístek jsem pak čuměla a nechápala.

Ale zpět k paletce. Najdeme zde 36 různých stínů, ať už studené, nebo teplé odstíny, se třpytkami, nebo bez. Opravdu nádherné barvy. Docela jsem valila oči, že některé  barvičky budou nečekaně ladit s mýma modrýma kukadlama! :D Třeba červené odstíny. Nikdy jsem nečekala, že by mohly vypadat tak dobře. Stíny trošičku práší, ale dá se s nima docela hezky pracovat. Nejsem žádný makeup guru, takže se tady o tom asi moc nerozepíšu, ale myslím si, že opravdu stojí za zkoušku.
Nejčastěji právě používám ty třpytivé, světlejší, ale i ten červený. Aby moje oči vynikly. Protože když si dám nějaký tmavý stín, tak mi oči zapadnou a nejsou tak hezký..(můj názor) Takže které stíny asi pravděpodobně nevyužiji budou ty tmavé. Naopak miluji stín s názvem DRUGSTORE QUEEN, který je totálně dokonalý a ten používám nejčastěji a s takovou mi brzo dojde! :D :(

(Já už mám jedny stíny od I Heart makeup (MR London) a napsala jsem Ježíškovi o další.. :D a to proto, protože jsem s nimi naprosto spokojená.) 

Takže pokud váháte jestli si ty stíny pořídit, nebo ne, tak na drogerkovou paletku je opravdu dobře pigmentovaná, hezky se s ní líčí a za mě doporučuji. Za tu cenu to opravdu stojí.

No comments:

Post a Comment