CHRISTMAS GIFT IDEAS?!

Rok se s rokem sešel a je opět prvního prosince. Nevím proč, ale přišlo mi, že všechno zase uteklo jako voda. Bum! a máme tu zase čas vánočních trhů, vánočních fofrů a nákupní střediska plných lidí, kteří na poslední chvíli bláznivě a bezhlavě běhají sem a tam a shání nějaké ty vánoční dárky, aby byli rozmazlený dětičky, který si přejí iPhony a Macboooooooooky - spokojený. Haha. Kde jsou ty časy, kdy Vánoce byli svátky klidu, pohody, míru. A v první řadě RODINY?!

Takovýhle by měly Vánoce být a ne dárky, dárkyy, dáááárkyyyy... Reklamy vnucují dětem do podvědomí věci, které ani nepotřebují, ale jelikož je to opravdu "nutná" věc, tak ji "nutně" potřebují, protože v reklamě říkali, že bez toho nemůžou žít.. A rodiče v zápalu "boje", který je kolikrát doslovný, vtrhnou pohlavě do obchodů a zběsilé šílenství může začít! Kam ten svět spěje?!!! Je to pouze můj názor, nikomu ho nevnucuji, ale bohužel takto dnešní svět funguje.

Miluji nakupování, ale přesně tohle nesnáším. Musíte si vystát frontu, aby jste se vůbec dostali na řadu a mohli si svůj běžný nákup zaplatit. O klasických hypermarketech a supermarketech ani nemluvě. Pamatuji si přesně, jak v prosinci minulého roku jsem si šla pro obyčejný nákup, jako každý týden a v řadě jsem stála snad víc jak 10 minut, protože ta fronta byla tak 20m dlouhá, a otevřené byly 3 pokladny. Všechny samozřejmě úplně stejně plné. Lidi zešíleli. Jako každý rok! :D Ale co my všichni, kterým jsou Vánoce ve své podstatě "ukradený" ? Kdyby bylo čistě jenom na mně, tak je neslavím vůbec. Bohužel.

Líbí se mi pouze ty výzdoby, světýlka, stromečky... ooo krásný, to jo, ale zbytek jako nějaké zbytečné úklidy, jako kdyby k Vám domů měla přiletět ženská z hygieny, namísto Ježíška, nebo Santa Clause, nebo vychystávání jídla, jak pro celou vesnici, kvůli jednomu večeru.. tak to mi opravdu přijde přehnaný! A děti v Africe nemají co jíst..docela smutné. Třeba si mě ukamenujte, ale prostě přijde mi, že se to opravdu přehání.

No na druhou stranu jsem ráda, když někdo rozbalí můj dárek a vidím mu v očích ty malilinkaté jiskřičky a ještě když je to dospělý člověk, mám pocit jako by se vrátil zpátky do dětských let a mě to hřeje u srdíčka.

Článek plný paradoxů. Přeberte si to jak chcete.

Ale když už teda chcete někoho něčím podarovat, tak nejlepší jsou ručně vyráběné dárečky, které potěší jak malé, tak dospělé. A když už ne ručně vyráběné, tak alespoň s nějakým hlubším významem. Já jakožto originálně neoriginální člověk letos daruji ručně vyráběné dárky prakticky skoro všem. A pro Vás ostatní, pokud teda Vánoce slavíte a nevíte co komu máte dát, tak tady mám alespoň pár typů..:-)

P.S. snad se jednoho dne můj přístup k vánocům změní...

Háčkované věci jsou v kurzu. Tohoto medvídka dělala moje mamka. A opravdu si myslím, že patří k jejím nejvíce povedeným. Potěším malé i velké.
Kosmetikou nikdy nic nezkazíte, u parfému už ale musíte alespoň trošičku tušit, jaké vůně má kdo rád, aby jste se jí trefili do noty.
Hrníčky s různými motivy jsou taky super. Dokoupíte nějaký oblíbený čajík nebo kávu, kterou daná osoba miluje a dárek máte na světě. Nebo jako moje kamarádka, můžete si hrneček pomalovat a potom ho někomu věnovat.
V neposlední řadě jsou šperky a oblečení. A nebo peníze. To už záleží na čistě na Vás.
A kokina jsou taky fajn! :D

Tak snad Vás ničím neurazím, pokud Vánoce slavíte, je to čistě můj názor, já se nikoho nesnažím přesvědčit, aby Vánoce neměl rád, tak jako já, ale spíš je to tím, že časy se mění, lidé taky a pro mě to už prostě není, to co to bývalo.. :-)

Tímto ukončuji dnešní článek a pokud jste ho dočetli do konce, tak mockrát děkuji. Jste zlatí.


2 comments: