FRRRST PÍÁR #FITMIN

Venku je na nule.. lalalalalala, tak jo, je to hrozná písnička, ale bohužel taky realita. Venku zima jako v pohádce a neskutečně rychlým tempem se nám blíží Vánoce a konec roku k tomu. Děti už se těší na Ježíška a kromě nich by se podle mě nemělo zapomínat i na zvířátka.

Před pár týdny mi přišel email, jestli bych nechtěla pro Blue balíček s dobrotama a nějakýma drobnostma od značky FITMIN.
Tak jsem si řekla že jo. Ale ne na základě toho, že bych o této značce nic nevěděla. Věděla jsem, že moje dvě kamarádky je kupují pro své pejsky a že jsou s ní opravdu spokojené. Tak mi to nedalo a řekla jsem si, že to přijmu a podělím se s Vámi o své dojmy - v dalším článku (připravím další článek o složení, atd..).

Měla jsem docela strach, že jí nebudou chutnat, protože byla zvyklá na úplně jiné granulky, ale kupodivu jsem se spletla. Vrhla se na celý balíček a pomohla mi i rozbalovat. (instastories)

Jednoho dne jsem přišla domů z práce a krabice převrácená. Vnitřek byl vysypaný všude po pokoji a jeden balíček jsem našla pod postelí. Když už jsem všechny posbírala, zjistila jsem že ten z pod té postele je rozkousaný! Opica malá. Až tak jí chutnalo, že nevydržela a otevřela si ho sama.
No na co by čekala na mě, že jo?! :D

Opravdu jsem měla strach, ale nakonec jsem ráda, protože teď vím, že kdybych jí koupila celé to veliké balení, tak to bude jíst a nebude mi to prskat a ofrňovat se nad tím.

V článku máte nafocené co mi přišlo za krásné věci a tímto bych chtěla poděkovat za mě i za Blue, udělali jste nám velikou radost a krásné Vánoce. A taky jsem si řekla, že bych udělala radost i někomu z Vás a udělám giveaway! Takže pokud máte kočičku, sledujte můj instagram aby vám nic neuniklo..:-)

(poslední obrázek je z flashky, která byla v balíčku..)



4 comments:

  1. Tak to vypadá úžasně! :) Kocicka je kouzelná :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    ReplyDelete
  2. To vypadá vážně skvěle :) Skvělý dárek pro kočičáky :) Jinak máš úžasnou kočičku :)

    ReplyDelete