CHRISTMAS MOVIES

Já vím, že je sice ještě trošku brzy na to, aby jsem psala Vánoční články, ale docela rychle se blíží víkend a s ním i první Adventní neděle. Letos Vánoce opravdu hrotit nehodlám. Budeme samy s Blue a uděláme to asi tak, že si uvaříme "Vánoční večeři" a zapneme si nějaký film a půjdeme spát. Tím to pro mě letos hasne. Ale uvidíme, nakonec může být vše úplně jinak.

No a abych to moc neokecávala, tak tady je seznam filmů, které mám ráda a bez kterých by Vánoce nebyly Vánoce. Jééj! :-D

Můj nejoblíbenější film je GRINCH, bez kterého na Vánoce nedám ani ránu. Nevím, proč jsem si ho tak zamilovala, ale možná proto, že je asi něco jako já! Na jednu stranu nenávidí Vánoce, na druhou je z nějakého důvodu miluje.. :'D

U každého filmu budete mít odkaz na ČSFD, pokud je teda neznáte a chtěli by jste si přečíst o čem ty filmy jsou, ale myslím si, že většina z Vás ty filmy zná a určitě si najdete alespoň jeden, nebo dva, které máte také rádi.



ČSFD












No comments:

Post a Comment