MY BABY GIRL

Pěkně hnusný víkend, co říkáte?! Neustále prší, ale bylo celkem teplo. Zítra si asi zajdu do obchodě něco nakoupit, ale s tím, že jsem dneska spala až do půl druhé odpoledne, protože jsem zase ponocovala, ale to jsem byla doma a nikde jsem nešla, tak se obávám, že jestli to tak bude i dneska, tak zítra kdo ví, kdy se probudím! :-D Ale ne, potřebovala jsem si odpočinout, protože přes týden tady neustále vrtají a vrtají, dělají dole pode mnou rekonstrukci bytu, takže mě to vždycky vzbudilo brzo, a tak jsem to teď dospávala. No každopádně si myslím, že nakonec půjdu spát zase až tak kolem druhé až třetí. Ble.. No nevadí, alespoň pro Vás nachystám pár dalších článků, tak snad se budou líbit.

Kromě toho, ehmm ty Vánoce se neskutečně rychle blíží, a proto mám pro Vás nachystané mé oblíbené filmy, na které se každou zimu dívám. Ale předem upozorňuji, že Mrazíka tam nenajdete, protože tu pohádku šíleně nesnáším! :-D No nic, tak zatím všem přuji dobrou noc a krásné sny! :-)


No comments:

Post a Comment